Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

pondělí 21. října 2013

Podzimní bilance

Kromě Velkundy už mě žádný velký závod nečeká, takže přišel čas shrnout, co se povedlo a co ne. A protože mě poslední dobou místo tréninku Berta mlátí a místo regenerace uspávám Emila, myslím, že nadešel čas zhodnotit celou kariéru. Konečně se jako Olaf stanu hobíkem a začnu jezdit jen na Euromeeting.

Protože v orienťáku se počítají jen medaile a těma se můžu ohánět až po letošních družstvech, zůstanu u atletiky a budu porovnávat dosažené časy s těmi, které jsem si vytyčil jako míru špatnosti. Pro někoho budou časy k smíchu, někdo bude jen závistivě slintat. A celé to vyzní jako nechutné honění si ega. Ale proč ne, vždyť proto mi tenhle blok Bet se Šéďou založili.

Po vylepšení osobáku jsem se vždycky poohlížel po nějakém pěkném kulatém čase, který bych pokořil.

3000m
Tuhle distanci jsem běhal jen občas a nikdy na ní neladil a kulatý čas 9:00 mi i teď přijde tak ubohý, že to ani nemá smysl rozebírat. 8:54.

5000m
Pětka už je zajímavější - dá se při ní krásně vytuhnout. Když jsem na dráze chytnul tempo, zacílil jsem na čas 15:00. Jenže ten nepokořili ani lepší o-sprinteři, takže já jsem neměl nejmenší šanci. 15:19.

10km
Desítka mě náramně bavila. Kbelská, Pečecká, Olympijského dne, Krále Jiřího - mňam. Zase se nabízelo krásných a kulatých 32´. Smůla. 32:09.

1/2maraton
Když jsem ho běžel poprvé, připadal jsem si blbě, že si do přihlášky píšu očekávaný čas 72´, abych startoval vepředu (ale pořádal PIM, takže to bylo jedno). No a pak jsem to foukl těsně přes 70´ a od té doby jsem s touhle hranicí několikrát svedl neúspěšný souboj. A dočkal jsem se. Jak říká Šéďa - šel jsem půlmaraton za šedesát a něco. 69:56.

maraton
Svůj první start na atletické klasice už asi nikdy nepřekonám. Hned z toho bylo 2:29:24, takže meta 2:30 mi pak přišla taková nudná. Jenže další kulaté číslo je 2:20 a to už není pro normální smrtelníky.

BT limit
Konečně se dostávám k zajímavějším závodům. Letos jsem konečně dal A-limit (5:44). Ještě musím trochu potrénovat exování a bouchnu tam i VIP (5:30). Tohle je asi jediná trať, kde mám ještě potenciál na zlepšení.


Hruštice
Klasika silničních závodů, kde až na loňský omyl pravidelně obsazuji čtvrté místo. Ale i za to jsou kapříci, tak proč ne. Traťák Pešavy (46:19) není v lidských silách, normálně se běžci snaží o překonání padesátiminutové hranice. Loni mi to uteklo o 5 vteřin...


Velkunda
Na Velkundě je pro mě cíl stlačit to pod 12´ (pro Beta pod 11´). Jenže to se mi zatím vůbec nedaří, i když bych rád napodobil elitní orienťáky, kterým to nedělalo problémy (Bořan, OK Tom, Liška, Ropák, Matěják, Sosák). Ale tahle trať mi prostě nesedí, o čemž svědčí četné porážky od atletů, fitkařů a veslařů. 12:09.


Nicméně neberte to jako loučení se s kariérou. Všechny mety, co ještě nepadly, se stále třesou a hlavně vždycky si jde vytyčit další. A taky musíme příští rok vyhrát ty družstva!

Tak abych nejen já měl motivaci do příští sezóny, opět jsem přichystal tréninkáč. Tentokrát jsem kromě drobných úprav přidal i kolonku Pivo, protože mě brzy čeká další přestup. Takže nová míra špatnosti pro rok 2014 je 365 piv!

Treninkáč Mrazák ke stažení zde a odkaz na liště vlevo (zazipovaný xlsx, 80kB).

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Když by na Hruštici nepřijel třeba Radek Hübl, tak bys bral zas bronz :-) tady máš aspoň fotku "zpodbedny" http://img5.rajce.idnes.cz/d0511/8/8947/8947019_45bcbd7d892846d75fbe1648e778bf71/images/CIMG0062.jpg?ver=0 Honza H. (ten, co nedá Velkundu možná ani za 14 :-D ... a pak něco řikej)

Anonymní řekl(a)...

Honzo, Má-li být některý tvůj příspěvek tím posledním, ať vypadá jako tento. Díky za všechno, co jsi pro český sport udělal!

Anonymní řekl(a)...

Bejky, informace pro tvůj transfer najdeš zde.. http://beermental.blog.cz/ Bacha je to maskovaný v barvě piva.. :) Jinak, jsem až dojatej, kolik si toho už dokázal.. :)

npyrin řekl(a)...

Honzo, i pan Gůgl už tě posílá do důchodu. Reklama v pravé liště mě posílá na potíže s polykáním při Alzheimerově chorobě.