Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

neděle 7. dubna 2013

Trail-O, midl-O, lab-O, piv-O

Zjistil jsem, že mě nakonec middly bavěj. Ale musí to být speciální middle - vymyslel jsem pro něj název: Pražské mydlo.

Jedná se o brutální palbu rovinatým a většinou dobře průběžným terénem v blízkosti Prahy. Například v okolí Kladna (Spanilá hůrka alias U oborky), východně od Říčan (Jureček a nově Langusta), Popovický Kozlík, Polabské roviny (Václav a Zelená) nebo legendární Vidrholec kolem Klánovic (mapa dole). Prostě vezmu mapu a rvu to, co se dá. Na dnešním pražském mydlu nás sice deklasoval Šéďa, ale i tak to bylo pohlazení po duši. Moje největší ztráty byly: 10" nandavání mapy do mapníku, 20" sraní, 10" dohledávka na 20.k.

Ještě před tím jsme si s Romčou vyzkoušeli Trail-O, Romča po závodě Labyrint-O a já Piv-O. Zjistil jsem, že poslední disciplína mě baví asi nejvíc, protože Trail-O bylo sice zajímavý, ale nemám dostatečně vycvičenou trpělivost odhadovat centimetrové nuance v umístění lampiónů. Kdo by si to chtěl vyzkoušet, tak doporučuju pořádně načíst pravidla. My jsme o tom nevěděli vůbec nic a nebýt kolemjdoucího trailisty, nevěděli bysme ani co s průkazkou, natož že se na kontroly máme dívat "z vesmíru".




Žádné komentáře: